torsdag den 26. juni 2014

Man skal jo starte et sted ;)

Dette er en blog jeg har lavet af to årsager; den ene er at jeg forsøger at holde mig selv i ørerne med at blogge, jeg har været aaaalt for god til overspringshandlinger på det seneste, men en blog til mine tekster burde få mig i gang igen - også med min anden blog xD
Den anden og mest fremtrædende grund er, at jeg gerne vil have mine tekster bliver læst af flest muligt og med lidt held vil en blog nå ud til flere.

Nogle af mine noveller og digte har jeg før lagt ud på forfattersiden.dk under profilnavnet Sweets; det er en side hvor jeg har modtaget megen nyttig feedback og derfor vil anbefale varmt til både læsere og andre spirrende forfattere.
Én af mine noveller, Engel eller Dæmon?, er blevet udgivet i fantasyantologien Ny dansk fantasy Til deres dages ende i 2012 :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar